YOLCU DESTEK HİZMETLERİ
Böyle bir uygulama istasyon girişinde trene yetişme telaşı ve kaos yaratarak, çeşitli kazalara ve yolcular arasında tartışmalara yol açacağı için uygun görülmemektedir.
Metro işletimi saat 06.00'da başlayıp 00.20'ye kadar sürmektedir. Kalan zamanda ise tren hattının bakımı, istasyonlarda temizlik ve onarım çalışmaları ile raylarda gerekli tamir onarım işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Metro aracında veya istasyonlarda unutulan eşyalar bir tutanakla Halkapınar’daki merkez binada bulunan kayıp eşya bürosuna iletilir. Kayıp eşya bürosunu arayabilirsiniz.
Metro istasyonları güvenlik amacıyla her noktadan kamera ile izlenen sistemlerdir. Kamera ile izlenmesi mümkün olmayan ve tüm yolculara açık tutulacak bir alan emniyet ve güvenlik açısından risk oluşturacağı için tuvalet yapılmamıştır.

Ancak Konak, Çankaya, Bornova gibi belli başlı istasyonların çıkışlarında genel tuvaletler bulunmaktadır.
Dükkan kiralamak için İzmir Büyükşehir Belediyesi Emlak İşleri Dairesi Başkanlığı ile görüşülmesi gerekmektedir. Kiralama işlemi bu birim tarafından yapılmaktadır.
İstasyonlarda düşük ses seviyesinde hafif müzik yayını yapılmaktadır. Bu yayınla her zevk ve beğeniye hitap etmekten ziyade, peronda bekleyen yolculara kulağa hoş gelecek, yolcularımızı yormayan dinlendirici bir fon müziği sunmak amaçlanmaktadır.
Metro sisteminin temizliğini ve hijyen koşullarını sağlamak ve korumanın yolu gıda kırıntıları, ambalaj atıklarının sistem içinde üretilmesine meydan vermemekten başlıyor.

Diğer taraftan dökülmüş sıvılar, kırıntılar yolcuların üzerine basıp kayıp düşmelerine neden olacağı için tehlike de yaratabilir.
Söz konusu talepler için İzmir Metro A.Ş. Halkla İlişkiler Pazarlama Müdürlüğüne başvurulması gerekmektedir.
Bisikletli yolcular, belirlenen saat ve kurallar dahilinde metroyu kullanabilir. Ayrıntılı bilgi için Yolcu Destek Hizmetleri başlığı altında yer alan Yolculuk Kuralları başlığından yararlanabilirsiniz.
Yolcularımız, metro ulaşımı ile ilgili istek, görüş, öneri ve şikayetlerini İstasyon Görevlilerine sözlü veya yazılı iletebilir.

Ayrıca; 2844 Sok. No. 5, 35110-01 Mersinli - İZMİR adresine posta ile veya 0 (232) 461 54 45 numaralı telefon, 0 (232) 461 47 69 numaralı fakstan ve www.izmirmetro.com.tr, info@izmirmetro.com.tr e posta veya Halkla İlişkiler ve Pazarlama Müdürlüğü’ne yazılı iletebilir. Sizlere sunduğumuz hizmeti geliştirebilmek için her türlü görüş ve öneriniz dikkatle incelenecek, en kısa sürede cevaplanacaktır.
İş başvuruları info@izmirmetro.com.tr adresine özgeçmiş göndererek yapılabilir. Başvurular, insan kaynakları birimine aktarılmaktadır.